Wednesday, April 30, 2025

Η ΟΛΜΕ αντεπιτίθεται στις δηλώσεις Μητσοτάκη για την αξιολόγηση: Προκλητική επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση

1 views
Κοινοποίηση

Αντίκτυποι των Δηλώσεων του Πρωθυπουργού σχετικά με την Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση

Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Υπουργείο Παιδείας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι δηλώσεις του, όπως υποστηρίζει η ΟΛΜΕ, συνιστούν μια πρόκληση και επιθετική στάση προς τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καθημερινά διαχειρίζονται τις προκλήσεις του δημόσιου σχολείου με αυταπάρνηση.

Η ΟΛΜΕ τόνισε ότι «στο δημόσιο σχολείο έχουν θέση όσοι το στηρίζουν καθημερινά, με αυταπάρνηση, παρά τις δυσκολίες και τις ελλείψεις». Αυτό υποδηλώνει ότι οι εκπαιδευτικοί αποτελούν τον πιο προσοντούχο κλάδο της χώρας και πληρούν τα αυστηρά κριτήρια επιτυχίας, βασισμένα στην αξιοκρατία και όχι σε κοινωνικά φρονήματα.

Η Αξιολόγηση ως Μηχανισμός Ελέγχου

Η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση κατασκευάζει ένα πρόσχημα γύρω από την αξιολόγηση, παρουσιάζοντάς την ως εργαλείο δημιουργικής βελτίωσης, ενώ στην πραγματικότητα αντιμετωπίζεται ως μηχανισμός επιβολής και ελέγχου των εκπαιδευτικών και των σχολείων. Η ανακοίνωση αναφέρει ότι η αξιολόγηση προορίζεται για τη κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, τη δημιουργία ανισοτήτων και την προώθηση της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης.

«Είναι προφανές ότι ο στόχος της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά η μετακύλιση των ευθυνών της κυβέρνησης για τα οξυμένα προβλήματα στα σχολεία στους εκπαιδευτικούς», προστίθεται, επισημαίνοντας την ανικανότητα της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες του εκπαιδευτικού συστήματος.

Προβλήματα στην Εκπαίδευση

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αναφέρεται επίσης σε διάφορα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα. Αυτά περιλαμβάνουν τον μεγάλο αριθμό αναπληρωτών καθηγητών που καλύπτουν ανάγκες, τα σοβαρά ζητήματα υποδομών που αφορούν το 5% των σχολικών μονάδων, καθώς και τις συγχωνεύσεις τμημάτων λόγω αύξησης των μαθητών. Επιπλέον, η εγκατάλειψη της Ειδικής Αγωγής είναι ένα θέμα που χρήζει άμεσης προσοχής.

Η ΟΛΜΕ προσκαλεί τον Πρωθυπουργό να ενδιαφερθεί πραγματικά για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Επαναλαμβάνει ότι έχει προτάσεις για τα φλέγοντα προβλήματα, ωστόσο, παρατηρεί ότι οι υπουργοί Παιδείας τα τελευταία χρόνια αποκλείουν τη δυνατότητα διαλόγου με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

396402682 346095894498427 6008047625443043260 N

@2023 –  All Right Reserved. Designed and Developed by Digital Cities IKE

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?