Thursday, May 1, 2025

Νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων: Ψηφιακή Εξέλιξη με Κόστος 26,8 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

2 views
Κοινοποίηση

Νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων: Ένα Βήμα για την Ψηφιακή Μετάβαση

Η υπογραφή της σύμβασης για την ανάπτυξη του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) ανοίγει έναν νέο δρόμο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς επιχειρήσεις και πολίτες. Το ΚΕΦ στοχεύει να βελτιώσει την εμπειρία των φορολογουμένων μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης.

Το ολοκληρωμένο έργο έχει προϋπολογισμό 26.860.800 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική επιλογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να προχωρήσει σε ψηφιακές μεταρρυθμίσεις που θα καταστήσουν την εξυπηρέτηση πιο αποτελεσματική.

Τεχνολογικές Καινοτομίες για Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση

Το νέο ΚΕΦ σχεδιάζεται με στόχο να αξιοποιήσει προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών με διάφορες καινοτόμες λειτουργίες:

  • Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο επικοινωνιακό κέντρο που ενοποιεί όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξαρτήτως καναλιού (τηλεφωνικό, ψηφιακό ή φυσικό), εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
  • Ψηφιακός Βοηθός και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Η αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης και η αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών θα επιτρέψει την παροχή άμεσων και προσωποποιημένων υπηρεσιών στους φορολογούμενους.

Η υλοποίηση του ΚΕΦ ανατίθεται στην Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στο επόμενο τρίμηνο, φέρνοντας επανάσταση στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πολιτών.

Δεσμεύση για Συνεχή Βελτίωση

Κατά την υπογραφή της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε: «Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο». Αυτή η πρωτοβουλία αντικατοπτρίζει την προσπάθεια της ΑΑΔΕ να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών και να βελτιώσει τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα στη δημόσια διοίκηση.

Ρεπορτάζ από τον Κώστα Τσάβαλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

396402682 346095894498427 6008047625443043260 N

@2023 –  All Right Reserved. Designed and Developed by Digital Cities IKE

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?